Påsklov♡

Hej på er som fortfarande läser min blogg!
Tänkte börja blogga lite igen när jag har tid oså.

Det här påsklovet har iallafall varit det bästa någonsin.
Varit i London med bästa becca, mormor och Tina, hur kul och mysigt som helst!
Åkte dit i tisdags morse och kom hem fredag natt, längtar redan tillbaka!!

I lördag fira jag påsk med en del av släkten, mysigt det med!
Och igår åt jag lunch hos farmor med mima kusiner och på kvällen åkte jag till bästa Lollo och fira henne för hon fyllde i fredags, Emmelie,Nathalie,meline ocj Felicia va också där.
Bäst är ni brudar♡

Idag har jag kollat på vretstorps match med Olivia, dom förlora med typ 9-1 va lite sorgligt..
Sen åt jag och mina systrar hos farmor och sen åkte jag till Kumla

Kände att detta blev världens längsta inlägg men ah, vi höööörs



Kommentarer
Ollebolleboi

ÅH ANKA DU HAR VÄRLDENS BÄSTA BLOGG. LÄSER SAMMA INLÄGG OM OCH OM IGEN FÖR JAG TYCKER ATT DU SKRIVER SÅ BRA! DET BÄSTA ÄR NÄR OLLE GÄSTBLOGGAR. Puss puss puss

2013-04-10 @ 12:08:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0