Hola bröder!

Vet att jag inte bloggat på ett tag,men jag gör det när jag har lust och orkar.
Sen jag blogga sist har det inte hänt så mycket va jag kommer ihåg haha. Skola,träna,kompisar,kollat cup och så har min fina lillasyster fyllt 12 år❤
Fick även räls i underkäken också i fredags,hade så ont så jag knappt kunde äta,lyckat!! Men nu är det lite bättre iallafall.

Idag är det fredag och nu är det helg, så himla skönt!!
Ikväll kommer bästavän och sover här och sen åker vi till Marieberg imorgon,myyyys!
Och sen imorgon kväll åker jag förmodligen till Lollo och sover där med natta och Emmelie också och sen på söndag ska jag antagligen till Örebro och kolla dm final!
Superbra helg!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0