Fixar lite

Håller på att göra om lite på bloggen,är inte riktigt klar än, men det får duga så länga.
 
Har inte upptaderat sen i onsdags,eller ah olivia blogga. ;) Så kan berätta lite kort!
 
I onsdags började skolan igen,tråkigt men sant. Iallafall efter skolan följde som sagt Olivia och Felicia med hem hit, sen på kvällen åkte vi ner till allehallen för träning.
 
torsdags  var jag i skolan sen gjorde jag inget speciellt alls tror jag.
 
Sen i fredags skola som vanligt sen åkte jag och min familj till marieberg och shoppade ,mys!
 
Och i lördags fick jag äntligeeen sovmorgon haha, sen runt ett gick jag och ebba ner till stallet och va med hästarna. Gick hem runt fyra, duscha,åt,fixa mig och sen vid klockan sex kom emmelie och hämta mig så åkte vi till Louise på filmkväll med natta också. Var superkul!
 
Igår vakna jag redan vid nio.. Gick till stallet med ebba vid elva,fixa massa i stallet och tog kort med hästarna.
Sen runt halv sex åkte jag ner till bollhallen för att träna mina småsystrars lag ,medans alla föreldrar hade "föreldrarmöte",haha. Gick bra :)
Sen när det sluta åkte jag och ebba till stallet igen, kollade på ebba när hon red barbacka,hon var jätteduktig!!
Sen gick vi hem, åt och kollade på film ,sen gick jag och la mig.
 
Och idag är det måndag igen. Gick i skolan till tre och sen dess har jag inte gjort mycket alls.
 
Vart världens tjatigaste inlägg, men ah ska försöka börja blogga bättre!
Ha det så bra! /Angelica
Ebba och Ove
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0