Helgen

Hej på er hoppas ni haft en bra helg,det har jag haft bästa på länge faktiskt!

I fredags sov som sagt Wilma hos mig lika kul som vanligt, och i lördags åkte vi till Marieberg vid 11 och va där till 17 ungefär. Vi gick även från Marieberg till Max och köpte lyxshake,yolo haha lol.
Love you bästis

Sen när jag kom hem packa jag och åkte direkt till Lollo där natta och Emmelie redan va. Vi hade supermysigt! Åt tacos,spela spel,kolla melodifestivalen, och hade det allmänt bra helt enkelt! Ni är bäst tjejer❤

I söndags vart det ändrade planer, som vuxna brukar säga haha lol.
Istället för att åka och kolla dm finalen va jag med damlaget och spela cup i Laxå. Jätteroligt,slutade på en andra plats!
Igår fyllde även världens bästa Frida 15 år, grattis igen korvis! Love you❤

Kram/Angelica
Funkar inte att lägga upp bilder-.-



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0